Web sitemizde çerezler ve benzeri izleme teknolojileri kullanılmaktadır. Çerezlerin ve benzeri izleme teknolojilerinin pazarlama/reklam faaliyetleri, sitemizin daha işlevsel kılınması ve kişiselleştirilme amaçlarıyla kullanımına onay verebilir veya ‘’Tercihler’’ butonu ile çerezleri yönetebilirsiniz.
ADSL POS kullanmak istiyorum, ne yapmalıyım?
Çalıştığınız şubeye başvurarak POS değişim talebinde bulunabilirsiniz.
World Üye İşyeri olmak istiyorum, ne yapmalıyım?
200.000'i aşan üye sayısı ile Türkiye'nin en büyük alışveriş platformu olan World ailesinin bir parçası olmak için size en yakın Yapı Kredi şubesine başvurabilirsiniz.
Worldrapor'a giriş yapamıyorum ne yapmalıyım?
Worldrapor şifresi ile ilgili problemlerinizde şubenize başvurabilirsiniz.
Marka değişikliğimi nereden yapabilirim?
Şubenize başvuruda bulunabilirsiniz.
Geçerli olan kampanyalarımın bilgisine nereden ulaşabilirim?
Sektör ve marka bazında kampanyaların tamamına worldcard.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
POS terminalinden iptal veya iade işlemini nasıl yapabilirim?
POS menüsünde yer alan işyeri yardım adımından işlemlerin nasıl yapılacağına dair bilgi alabilirsiniz. İade işlem yetkiniz kapalı ise şubenizden yardım alabilirsiniz.
Malzeme (POS rulosu, sticker, kullanım kılavuzu, world görselleri) talebimi nereden yapabilirim?
Malzeme talepleriniz için 444 0 448'i arayabilirsiniz. Ayrıca POS rulo talebinizi POS terminali üzerinden işyeri yardım menüsünden isteyebilirsiniz.
Uluslararası kart ile işlem yapmak istiyorum, nereye başvurabilirim?
444 0 448‘i arayarak başvurabilirsiniz.
İletişim bilgilerimi nereden güncelleyebilirim?
Şubenizden güncelleyebilirsiniz.
POS arıza bilgisi nereye bildirilir?
444 0 448'i arayarak 7/24 teknik destek alabilirsiniz.
Üye işyeri ekstrelerime nasıl ulaşabilirim?
444 0 448'i arayarak veya şubenize giderek eksik ekstrelerinizi talep edebilirsiniz.
Ortak POS'a geçmek istiyorum ne yapmalıyım?
Şubenizle görüşerek başvuruda bulunabilirsiniz.